niedziela, 10 maja 2015

Konkretne suplementy

Spożywanie batonów proteinowych po treningu, suplementów diety wspomagających nasz trening to coś oczywistego, ale de facto chodzi w tym wszystkim o to, aby dokonać wyboru najwłaściwszej odżywki, która w maksymalny sposób pozwoli nam uzyskać odpowiednie i oczekiwane efekty. Uczestnicząc w treningach siłowych sam przekonałem się o tym, że nie każda odżywka jest tak samo dobra i nie każda też pozwala na uzyskiwanie takich samych efektów. Ja sam osobiście pracowałem sporo nad poprawieniem jakości swojej masy mięśniowej. Idąc za radą sprzedawcy w sklepie z odżywkami wybrałem beta alaninę jako uzupełnienie swojej diety. Zasadniczo był to jak najbardziej dobry wybór, gdyż dzięki stosowaniu tego suplementu mogłem dosyć szybko zauważyć bardzo dobre rezultaty w swojej masie mięśniowej. De facto przecież o to mi chodziło, aby znaleźć dla siebie bardzo konkretny suplement diety, który pozwoli mi na uzyskanie tego, co zamierzałem.

1 komentarz: