piątek, 15 maja 2015

Zanim zaczniemy

masa
Mogłoby się wydawać, że połączenie stosowania ciężkiego treningu siłowego oraz odpowiednich odżywek jest gwarantem odniesienia sukcesu. Jednakże w pewnym stopniu jest to błędne myślenie. Sam się przekonałem, że zaczynając ćwiczyć na siłowni, nie musiałem zażywać żadnych odżywek, a efekt i tak przychodził. Dlaczego? No cóż, moja masa mięśniowa nie była kiedyś moją silną stroną, a zatem w momencie w którym zacząłem intensywnie ćwiczyć, nie było potrzeby stosowania odżywek, gdyż sam wysiłek powodował szybki wzrost masy mięśniowej. Tym samym przekonałem się, że stosowanie odżywek jest właściwe i konieczne dopiero na pewnym etapie regularnego trenowania. W momencie, w którym jednak zacząłem stosować już pewne odżywki, ważnym elementem był wybór tej właściwej. Nie było to takie trudne, gdyż tak naprawdę miałem jasno określony cel, jaki chcę dzięki tym treningom osiągnąć i tym samym wiedziałem, jakiej chcę odżywki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz