czwartek, 14 stycznia 2016

Nieregularne wpisy



Wielu osobom wydaje się, że prowadzenie bloga to prosta sprawa. Po prostu siadam, piszę co myślę, publikuję... i w sumie tyle. Problem pojawia się wtedy, kiedy chcesz, żeby Twój blog był po prostu dobry. Nie jestem celebrytą, ani na takiego nie wyglądam - nie zamieszczam swoich zdjęć w treści. Znajomi nie wiedzą, że coś w ogóle piszę. Także dlaczego ktoś miałby takiego anonimowego bloga w ogóle czytać? Jedynym powodem mogłyby być ciekawe treści.

Cieszę się, że strona w ogóle powstała. Jestem pewien że pomogłem sporej ilości osób przez popełnieniem błędu. Według statystyk największą oglądalność mają moje wpisy poświęcone "cudownym" suplementom diety, takim jak Men Solution Plus czy Somatodrol. Na pewno jednej czy dwóm osobom otworzyły oczy i nie wydali w błoto pieniędzy na te specyfiki. Chciałbym jednak czegoś więcej, grupy stałych czytelników (i czytelniczek ;) ), które tworzyłyby społeczność. W tym celu musiałbym jednak tworzyć lepsze, sensowniejsze, bardziej równie teksty. A na to po prostu nie mam czas i siły.

Postaram się pisać bardziej regularnie. Zobaczę, czy częstsze, ale krótsze wpisy, spowodują, że będziecie chętniej wchodzić na moją stronę. Postaram się też trochę dopracować wygląd samego bloga, bo w tej chwili to totalna prowizorka. Jeśli macie jakieś porady dla chcącego-być-lepszym blogera to czekam na Wasze komentarze ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz