niedziela, 24 maja 2020

Co zrobić, żeby regularnie chodzić na siłownię?

Co zrobić, żeby regularnie chodzić na siłownię?

Zawsze miałem problem z ćwiczeniem w domu. Po prostu nie potrafię się zmotywować do ćwiczeń w warunkach domowych, jest zbyt dużo rozpraszaczy. Na siłowni ćwiczy mi się o wiele lepiej. Lepiej, nie znaczy idealnie - były wzloty i upadki, chodziłem w kratkę, czasami z miesięcznego karnetu wykorzystanych było tylko kilka dni. Zrobiłem jednak coś, co zwiększyło moją efektywność w zadziwiający sposób. Co takiego?

Zmieniłem godzinę, o której chodzę na siłownię

Nie jest prawdą, że nie masz czasu na chodzenie na siłownię. Masz po prostu inne priorytety. Starasz się zrobić najpierw to, co jest w danej chwili dla ciebie najważniejsze, a potem dopiero w czasie wolnym upchnąć gdzieś trening. Ja zmieniając godziny chodzenia na siłownię zmieniłem priorytety. Trening robiłem codziennie o godzinie 10:00 rano. Przerwa w pracy, bo trening bardziej istotny. A potem pracowałem odpowiednio dłużej, żeby nadrobić.

Zastanów się jakie masz priorytety

W życiu jest tak, że nigdy nie będziesz mieć wystarczająco wiele czasu, żeby zrobić wszystko. Zadań jest zawsze więcej, niż możliwości ich zrealizowania. Dlatego trzeba być wybiórczym. Trzeba zastanawiać się, co jest naprawdę ważne i istotne. Jeśli treningi siłowe są dla ciebie naprawdę problematyczne, chcesz schudnąć, ale nie chcesz się przy tym zmęczyć, wtedy efekty też będą takie - mizerne. Zastanów się co jest naprawdę dla ciebie istotne. I potem zacznij to robić.

2 komentarze:

  1. Regularność to niestety mój mega problem. Nie potrafię utrzymać zdrowych nawyków. Właśnie dlatego korzystam na co dzień z cateringu https://bedietcatering.pl/lodz/. Może dzięki temu będę miała więcej czasu na siłownię i faktycznie zacznę na nią chodzić regularnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto ustanowić sobie cel, a później konsekwentnie do niego dążyć.

    OdpowiedzUsuń